Kerhot

Muistikerho "Muistirinki"

on kokoontunut jo yli kymmenen vuoden ajan kahdesti kuukaudessa. Teemme erilaisia tehtäviä, keskustelemme ajankohtaisista asioista, pelaamme muisti- ja lautapelejä. Tervetulo- ja loppulaulu kuuluvat olennaisena osana kokoontumisiin, joskus laulamme enemmänkin, eikä keneltäkään kysytä todistuksessa ollutta laulunumeroa. Ennen kaikkea meillä on hauskaa. Kerholaiset sanovat, että pitää olla tosi tärkeä meno, että jää ringistä pois. Meitä on 12 - 18 aktiivia, joukkoon mahtuu aina lisää, kannattaa tulla käymään!

Kaisa Jussila 044 525 4478 kaisahelena.jussila@gmail.com

Matkakerho "Matkis"

on jo usean vuoden ajan järjestänyt mielenkiintoisia teatteri- tutustumis- ym matkoja eri puolille Suomea. Suosituimpia ovat yhden päivän matkat, mutta jos menemme kauemmas, viivymme joskus parikin yötä. Pitäjäkierrokset omassa kotipitäjässä hyvän oppaan johdolla ovat jo pariin kertaan keränneet linja- auton täyteen väkeä.

Yhdyshenkilöt:

Seppo Mustonen 040 5178035 raija.seppo@kolumbus.fi
Matti Käkelä   0400 364208  matti.kakela@netikka.fi

Keskustelukerho

on aloittanut helmikuussa 2012 Kerho kokoontuu toistaiseksi viisi kertaa vuodessa, yleensä Jalasjärvitalon ent. valtuustosalissa. Jokaisessa kokoontumisessa on sovittu aihe, josta pidetään alustus ja sen pohjalta keskustellaan.

Yhdyshenkilöt:

Mikko Seppä 040 512 3057 mikko.a.seppa@netikka.fi
Seppo Mustonen 040 517 8035 raija.seppo@kolumbus.fi

Keilakerho

Seniorikeilailu on aloitettu syksyllä 2015.  Kurikan keilahallille kuljetaan kimppakyydein. Lähtö tapahtuu kimppakyydein entisestä matkahuollosta klo 10.30.  Keilailu aloitetaan klo 11.00

Yhdyshenkilö Olavi Rantanen 0400 514332 olavirant@gmail.com

Kevät 2019

To 10.01. ja to 24.01.

To 07.02. ja to 21.02.

To 07.03. ja to 21.03.

To 04.04. ja to 18.04.

To 02.05. ja to 16.05.