Vuoden 2014 ensimmäinen kuukausitapaaminen

Vuoden toiminta aloitettiin jälleen tammikuun toisena keskiviikkona perinteiseen tapaan seurakunnan tervehdyksellä, jonka tällä kertaa toi kirkkoherra Kari Lauri. Uusi puheenjohtaja Matti Käkelä luki tilaisuuden alussa viime vuonna ajasta ikuisuuteen siirtyneiden viiden yhdistyksen jäsenen nimet ja sihteeri sytytti jokaiselle kynttilän, ja tämän jälkeen Kari Lauri käytti puheenvuoron, jonka jälkeen laulettiin yhdessä "Maa on niin kaunis". Kirkkoherra sai perinteiset "pyyhkeet" yhdistykseltä.

Puheenjohtaja esitti mielenkiintoisen kertomuksen aiheesta "Karjala tänään". Hän on tehnyt useita matkoja Karjalaan ja kerännyt tietoa ja kuvia näiltä retkiltä. "Mielipiteet ovat omiani, eikä niitä saa muutettua", kertoi Matti. Eipä siihen kenelläkään ollut mitään sanomista, tyytyväistä väkeä vain!

Kahvi maistui ennen kokousta
Kahvi maistuu...
Liisakin oli lopulta lähtenyt Aarnen mukaan kokoontumiseen
Kuoppalan Antilla on tärkeää asiaa entiselle puheenjohtajalle