Kuvat

Kuvagalleria kohdasta löydät vanhat kuvat yhdistyksen toiminnan ajalta vuoteen 2018 saakka

Uudemmat valokuvat löytyvät kohdista 2019 ja  2020

15.1.2020 Kuukausitapaamisessa oli vieraanamme jalasjärveläinen luontokuvaaja Hannu Mänty, joka kertoi kuvaamismatkoistaan ja -paikoistaan. Lisäksi muistimme viime vuonna kuolleita jäseniämme kynttilöin ja hiljaisella hetkellä. Seurakunnan tervehdyksen vuoden ensimmäiseen tapaamiseen toi Tapani Virkkala.

5.3.2020 keskustelukerhossa oli aiheena ilmajokinen mestaripainija Arvo Haavisto, joka voitti vapaapainin olympiapronssia Pariisissa vuonna 1924 sarjassa 66kg ja olympiakultaa Amsterdamissa vuonna 1928 sarjassa 74kg. Hänestä kertoivat kirjan pohjalta veljentytär Irmeli Viljanmaa ja Mikko Seppä

14.10.-20 Kuukausitapaaminen Wilholassa alustajana kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Anna-Maija Koskela, joka kävi läpi Kurikan kaupungin tilanteet monipuolisesti. Käytiin läpi taloudellinen tilanne ja tämän hetken haasteet

11.11.-20 Vierailimme  Ilvesjoella Pramian uudessa kesällä avatussa kahviossa. Yrittäjä Marko Mäkinen kertoi firman yli 30-vuotiaasta historiasta eli Sahtimafian alkuajoilta nykypäivään asti. Tuotteisiin kuuluu runsaasti erilaisia alkoholijuomia, mutta myös alkoholittomia mocktaileja. Yhtiö kierrättää kolmasosan Suomessa kerätyistä palautusmuovipulloista Toholammin tehtaallaan granuloiksi ja tehden niistä uusien aihioiden kautta uusia pulloja  Ilvesjoen pisteessä  Täällä juomat myös pullotetaan. Kaikki tehdään omien tuulivoimaloiden sähköllä. N. 35 seniorin porukalla joimme kahvit ja lähtiäisiksi saimme ostaa mm. "Linnan boolia" kotituliaisiksi