k

12.3.2024 Oopperamatka Tampereelle. Lähtö klo 13.30 Jalastien ent. mh:sta ja mennessä lounasKyröskosken Mamselli ,Treella käynti Suojeluskunta - ja lottamuseossa ja sitten klo 19 alkava oopperanäytös Verdin "La Traviata" Tampere-talolla. Näytöksen jälkeen kotiin. Matkan hinta 170 eur/hlö . Kotona n. klo 24.00.

Umpimähkäretki keskiviikkona 29.5.2024. Lähtö Jalastien matkahuolto klo 9.00  hinta 60 euroa/hlö. Sisältää matkan, pääsymaksut, ruokailun ja iltapäiväkahvin. Ilmoittautumiset matkavastaavalle Merituuli Metsolalle puh. 050-500 3207 tai sähköposti merituuli.metsola@gmail.com. Härmän Liikenteen Bussi.

Haravointikökkä Museolla maanantaina 6.5.24 klo 9.00 alkaen.  Tervetuloa !

Piirin kirkkopyhä Kauhavalla 9.5.24  klo 10.00 Kauhavan kirkko.Ilmoittautumiset Pirkko Laulaja. Viimeistään 2.5. mennessä.

Lairunkauren avaus  tiistaina 14.05.2024

Kauhajoen seniorit kutsuu Kauhajoelle Lairunkauren avajaasihin yhdistyksemme tiistaina 14.5.2024 klo 12.00 alkaen. Tilaisuus on Kulttuuritalo Sanssissa, Eduskunnankatu 5, Kauhajoki. Kutsuttuna Ilmajoen, Jalasjärven, Kurikan ja Teuvan seniorit. Koko lysti maksaa 25 euroa henkilö, joka maksetaan tullessa. Ilmoittautuminen ja tarkemmat tiedot kuukausitapaamisessa.   Tervetuloa !

Palveluportin kesäjuhla torstaina 13.6.24.