Kerhot

Muistikerho "Muistirinki"
on kokoontunut jo yli kymmenen vuoden ajan kahdesti kuukaudessa. Teemme erilaisia tehtäviä, keskustelemme ajankohtaisista asioista, pelaamme muisti- ja lautapelejä. Tervetulo- ja loppulaulu kuuluvat olennaisena osana kokoontumisiin, joskus laulamme enemmänkin, eikä keneltäkään kysytä todistuksessa ollutta laulunumeroa. Ennen kaikkea meillä on hauskaa. Kerholaiset sanovat, että pitää olla tosi tärkeä meno, että jää ringistä pois. Meitä on 12 - 18 aktiivia, joukkoon mahtuu aina lisää, kannattaa tulla käymään!

Muistipelit kuuluvat olennaisena osana muistiringin ohjelmaan - Kellokeskiviikkona 2013 muistirinkiläiset pakkasivat valmistamansa takkasytykkeet. (Klikkaa suurennokseen)

-------------------------
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Keskustelukerho
on aloittanut helmikuussa 2012 Kerho kokoontuu kerran kuukaudessa ABC:n kabinetissa keväisin ja syksyisin kuukauden neljäntenä torstaina klo 13. Ei yleensä etukäteen sovittuja aiheita. Omakustanteinen ruoka tai kahvi.
Yhdyshenkilöt:
Mikko Seppä 040 512 3057 mikko.a.seppa@netikka.fi
Väinö Mattila     050- 377 2953    vaino.mattila@netikka.fi

Matkakerho "Matkis"
on jo usean vuoden ajan järjestänyt mielenkiintoisia teatteri- tutustumis- ym matkoja eri puolille Suomea. Suosituimpia ovat yhden päivän matkat, mutta jos menemme kauemmas, viivymme joskus parikin yötä. Pitäjäkierrokset omassa kotipitäjässä hyvän oppaan johdolla ovat jo pariin kertaan keränneet linja- auton täyteen väkeä.
Yhdyshenkilöt:
Seppo Mustonen 040 5178035 raija.seppo@kolumbus.fi
Merituuli Metsola     050- 500 3207        merituuli.metsola@gmail.com

Museolinja-auto lähdössä Seinäjoelle tutustumismatkalle Krematorioon

-----------------
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Keilakerho
Seniorikeilailu on aloitettu syksyllä 2015.  Kurikan keilahallille kuljetaan kimppakyydein. Lähtö tapahtuu kimppakyydein entisestä matkahuollosta klo 10.30.  Keilailu aloitetaan klo 11.00
Yhdyshenkilö:
Yrjö Koivisto       0400- 237 003